Operator organów Hammonda, wokalista i kompozytor aktywny na scenach muzyki jazzowej, fusion i funk od 1996 r. Współpracował m.in. z takimi artystami, jak Derek Austin, Malcolm Mortimore, Herbie Flowers, Big Jim Sullivan, Mike Piggott, Mike Hatchard, George Ricci, Tina May, Samy Bishai, Viktor Obsust, Tadeusz Nalepa, Kasia Cerekwicka, Katarzyna Zielińska i Chłodny Tata.
Projektant graficzny i art director specjalizujący się w identyfikacji wizualnej przedsięwzięć biznesowych oraz wizualizacji projektów muzycznych innych artystów. Posiada wiedzę i umiejętności praktyczne z zakresu projektowania graficznego dla potrzeb poligrafii i internetu, projektowania wystawienniczego od koncepcji po fizyczną budowę ekspozycji, fotografii, typografii, szkicu, rysunku technicznego oraz systemów i sieci komputerowych. Jako wszechstronny artysta XXI w. jest zagorzałym zwolennikiem czytelnego projektowania graficznego, ze szczególnym uwzględnieniem estetyki dzieła opartej na klasycznych kanonach elegancji.
Ur. w 1979 r. w Warszawie.
Będąc dzieckiem wychowywał się za kulisami koncertów akustycznego bluegrassowego combo "Piknik", kierowanego przez rodziców. W wieku 7 lat rozpoczął naukę gry na skrzypcach w szkole muzycznej I st., w kolejnych latach stopniowo rozszerzaną o fortepian, kompozycję i aranżację. W latach 1991-1994 był skrzypkiem-solistą dziecięcego kwartetu smyczkowego działającego przy Parafii Św. Trójcy Kościoła Ewangelicko-Augsburskiego (luterańskiego) w Warszawie oraz pierwszym skrzypkiem, aranżerem i asystentem kierownika muzycznego kapeli Zespołu Tańca Ludowego "Jaromiry", z którym m.in. odbył występy na festiwalach folklorystycznych Festival of Cultures w Friedrichshafen (Niemcy, 1992), Międzynarodowym Festiwalu Folklorystycznym w Zielonej Górze (1993) i XXII Volkstanzfestival w Balingen (Niemcy, 1994). W 1995 r. rozpoczął naukę w Szkole Muzycznej II st. "Missio Musica" przy Chrześcijańskim Stowarzyszeniu Muzyków w Warszawie po raz kolejny rozszerzając swój program o jazzowy saksofon altowy i rhythm'n'bluesowe organy Hammonda. W latach 1995-1998 był skrzypkiem-solistą barokowego kwartetu kameralnego Mozarteum Camerata działającego przy polskiej YMCA, skrzypkiem orkiestry Chrześcijańskiego Stowarzyszenia Muzyków "Missio Musica", saksofonistą big-bandu Radia Jazz oraz klawiszowcem (organy Hammonda i elektryczne pianino Wurlitzera) grup Liga Przyzwoitości (1997) i Piaseczyńska (1998-99). W tym czasie również uczył się w klasie projektowania graficznego i wystawiennictwa Prywatnego Liceum Sztuk Plastycznych na warszawskim Ursynowie, gdzie stworzył własną pracownię fotografii reklamowej. Jego praca jako projektanta graficznego i fotografika rozszerzyła się z czasem o portret, identyfikację wizualną przedsięwzięć biznesowych i wizualizację projektów muzycznych innych artystów.
W sierpniu 1998 r. Tadek został nagrodzony stypendium umożliwiającym uczestnictwo w mistrzowskich warsztatach muzycznych "Rockshop" legendarnego brytyjskiego basisty Herbiego Flowersa w Dartington Hall w Wlk. Brytanii, gdzie w ramach zajęć warsztatowych aktywnie włączył się w intensywne jam sessions z elitą brytyjskich muzyków sceny jazzowej i fusion (Derek Austin, Malcolm Mortimore, Big Jim Sullivan, Mike Piggott, Mike Hatchard, George Ricci, Tina May, Samy Bishai i Viktor Obsust) oraz występował na żywo ze Steve'm Winwoodem, Jimem Capaldim i grupą The Funkateers. W listopadzie 1999 r. przeniósł się z Pięknego Melanżu do BNA/Cabbatis Records i założył Ascetic & Refugees of the Groove - 10-osobowy koncertowy showband, w którym połączył soulowo-jazzowe brzmienie organów Hammonda z aranżami utrzymanymi w stylistyce latynoskiego jazz/funk. Grupa w niedługim czasie stała się sporą atrakcją koncertową warszawskiej sceny muzycznej, występując regularnie w klubach Akwarium, Piekarnia, Lokomotywa, Remont, Babylon, Centralny Dom Qltury, Skarpa i Paragraf 51, a jej trzy kolejne single, "Heard Ya Missed Me, Well I'm Back", "Soul on Fire" i "I'm Alright" (pochodzące z albumu Heard Ya Missed Me, Well I'm Back! z 2000 r.) dzięki emisji w stacjach radiowych Virgin 365 Radio, Radiostacja i Radio Jazz weszły na ogólnopolską listę Top 40. Wpływ Tadka na ogólnopolską scenę muzyczną dało odczuć się jeszcze bardziej w lipcu 2001 r., gdy został zaproszony przez "ojca polskiego bluesa", Tadeusza Nalepę, by dołączył do jego zespołu koncertowego jako organista i nagrał partie organów Hammonda na jego ostatni album, Sumienie (luty 2002). Album Cunning Diversion (czerwiec 2002), przyniósł Tadkowi trzy udane single, "You've Got Everything I Need" (numer 15 na liście ogólnopolskiej), "It's Hard to Forget the Woman" (numer 17) i utwór tytułowy (numer 42), ale kolejne albumy Ascetic & Refugees of the Groove, Frenzy! (grudzień 2002), Wasteland Traffic (marzec 2003) i Plant Me Higher (maj 2004), odzwierciedlały jedynie spadek popularności formacji.
W czerwcu 2003 r. Tadek ukończył wydział Music Technology & Sound Engineering brytyjskiej London Music School i od tego czasu aktywnie zaangażował się na scenie jazzowej, fusion i muzyki improwizowanej. Współpracował m.in. z Jackiem Wąsowskim (ex-zesp. Maryli Rodowicz, Chili My, Elektryczne Gitary), Kasią Cerekwicką, Katarzyną Zielińską oraz grupami Chocolate Spoon, Dobre Jazdy, Strona B, The Elements, Balkan Sevdah, Cztery Grzywny, Progresja 70, Blues Adventure i Chłodny Tata. Poza działalnością muzyczną, od 1996 r. jest cenionym projektantem graficznym i art directorem aktywnie współpracującym z liczącymi się polskimi i brytyjskimi firmami sektora public relations, tłumaczeń, kontroli i audytu. W 2013 r. rozpoczął pracę nad dokumentalnym autorskim projektem muzycznym Nordiac, utrzymanym w konwencji R&B/jazz/funk.
• Zaprojektował znak logo, identyfikację wizualną i dwa layouty publikacji dla firmy Sideway Nature World of Motorsports z Warszawy.
• Zaprojektował identyfikację wizualną i trzy plakaty promocyjne dla prywatnej uczelni ViaModa Industrial z Warszawy.
• Zauczestniczył w sesjach do albumu 1920 Progresji 70, jako organista rhythm'n'bluesowy (organy Hammond B3).
• Zaprojektował cztery reklamy prasowe dla Frith Street Gallery z Londynu, Wlk. Brytania.
• Zaprojektował trzy afisze koncertowe dla pastiszowej grupy retro-disco Chłodny Tata z Sopotu.
• Zaprojektował znak logo i identyfikację wizualną dla Kancelarii Prawa Morskiego i Cywilnego Bartosza Biechowskiego z Gdyni.
• Wykonał re-design znaku logo i identyfikacji wizualnej firmy ABAT Poligrafia i Reklama z Wejherowa.
• Zaprojektował znak logo, identyfikację wizualną, stronę internetową i okładkę płyty CD Jest Relax dla pastiszowej grupy retro-disco Chłodny Tata z Sopotu.
• Zaprojektował znak logo i identyfikację wizualną dla firmy Flamand Karwia z Warszawy.
• Zaprojektował cztery layouty okładek miesięcznika "Cairo 360" dla wydawnictwa Condé Nast z Londynu, Wlk. Brytania.
• Zaprojektował znak logo i identyfikację wizualną dla ośrodka wypoczynkowego Balt-Tur Jastrzębia z Jastrzębiej Góry.
• Został członkiem pastiszowej grupy retro-disco Chłodny Tata z Sopotu.
• Zaprojektował dwa znaki logo i stronę internetową dla firmy Trusted Information Consulting z Warszawy.
• Stał się częstym gościem "Bluesowych Jam Sessions" w Molly Malone's Music Pub w Warszawie, jako klawiszowiec.
• Zaprojektował okładkę płyty CD Beauty in the B Ascetica.
• Zaprojektował cztery layouty okładek miesięcznika "East-European Commercial Property Guide" dla portalu europaproperty.com z Warszawy.
• Zaprojektował znak logo dla pałacu-muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie.
• Zaprojektował dwie prezentacje multimedialne dla Najwyższej Izby Kontroli (NIK) na Międzynarodowy Kongres Europejskich Organów Kontrolnych w Kopenhadze.
• Zaprojektował trzy reklamy prasowe dla firmy Chinese Laundry z Londynu, Wlk. Brytania.
• Zaprojektował layout bloga podróżniczego Viatoria.
• Zaprojektował i wykonał skład publikacji "Klucz do zrozumienia nabywcy • jakościowe badania marketingowe" Anny M. Nikodemskiej-Wołowik.
• Zaprojektował znak logo, identyfikację wizualną i stronę internetową dla firmy Pracownia Dobrych Rozwiązań z Warszawy.
• Zauczestniczył w sesjach do albumu Dyktat Monetariatu Progresji 70, jako organista rhythm'n'bluesowy (organy Hammond B3).
• Zaprojektował okładkę płyty CD Cztery Grzywny grupy Cztery Grzywny z Warszawy.
• Zaprojektował i wykonał skład dwóch publikacji Mariusza Szuby.
• Zaprojektował znak logo, identyfikację wizualną i stronę internetową dla firmy Grupa Verde Wydawnictwo & Szkolenia z Warszawy.
• Zauczestniczył w sesjach do albumu Cztery Grzywny projektu folkowego Cztery Grzywny, jako klawiszowiec, kompozytor, aranżer i producent.
• Zaprojektował cztery reklamy prasowe dla brytyjskich oddziałów domów mody DKNY i Benetton z Londynu, Wlk. Brytania.
• Zauczestniczył w sesjach do remixów utworów folk-rockowego gitarzysty Jacka Wąsowskiego, jako organista rhythm'n'bluesowy (organy Hammond B3), klawiszowiec, aranżer i współproducent.
• Zaprojektował znak logo, identyfikację wizualną i stronę internetową dla Akademii Dialogu pomiędzy Kulturami i Cywilizacjami z Warszawy.
• Zaprojektował znak logo, identyfikację wizualną i stronę internetową dla firmy Margo Assistance z Łomży.
• Zaprojektował "Accessories Catalog 2005" dla firmy Kenworth Trucks z Seattle, WA.
• Zaprojektował znak logo, stronę internetową i okładkę płyty CD Ramizem dla grupy folkowej Balkan Sevdah z Warszawy.
• Zaprojektował znak logo, identyfikację wizualną i stronę internetową dla Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli Signum z Warszawy.
• Zaprojektował okładkę płyty CD Back on the Right Track Ascetic & Refugees of the Groove.
• Zaprojektował znak logo, identyfikację wizualną i stronę internetową dla Warszawskiego Centrum Kształcenia Podyplomowego "Pegasos".
• Zaprojektował layouty trzech publikacji i stronę internetową dla międzynarodowej EUROSAI Working Group on Environmental Auditing.
• Zaprojektował stronę internetową i dwie prezentacje multimedialne dla Najwyższej Izby Kontroli (NIK).
• Zaprojektował cztery reklamy prasowe dla firmy Panasonic Mobile (UK) Ltd. z Londynu, Wlk. Brytania.
• Zaprojektował dwie reklamy prasowe dla firmy Sony Ericsson (UK) Ltd. z Londynu, Wlk. Brytania.
• Zaprojektował dwie reklamy wielkoformatowe dla brytyjskiego przedstawicielstwa koncernu Chrysler Motor Company.
• Zaprojektował okładki płyt CD Plant Me Higher Ascetic & Refugees of the Groove i őyeth Errola Pittersona.
• Zauczestniczył w sesjach do albumu őyeth Errola Pittersona.
• Ukończył wydział Music Technology & Sound Engineering London Music School w Wlk. Brytanii.
• Zaprojektował okładki płyt CD Jook Joint Michaela Rhodesa, Wasteland Traffic Ascetic & Refugees of the Groove i Zobaczymy Jerzego Wawrzyniaka.
• Zaprojektował i wykonał skład trzech publikacji oraz raportu rocznego dla firmy tłumaczeniowej Trzy Pomarańcze z Warszawy.
• Opracował podkłady playbacków dla Katarzyny Zielińskiej z okazji koncertu "75-lecia Polskiego Radia".
• Zauczestniczył w sesjach do albumu Not Like This grupy The Elements.
• Zaprojektował okładki płyt CD Dobre Jazdy grupy Dobre Jazdy, Cunning Diversion Ascetica, Frenzy! Ascetic & Refugees of the Groove i Still Life Maggie Rizer.
• Zaprojektował sześć afiszy koncertowych dla grupy Ascetic & Refugees of the Groove.
• Zaprojektował layouty czterech publikacji oraz raport roczny dla firmy tłumaczeniowej Trzy Pomarańcze z Warszawy.
• Zauczestniczył w sesjach do albumu Dobre Jazdy grupy Dobre Jazdy oraz Mixtape #13 grupy Strona B.
• Zauczestniczył w koncercie z okazji 15-lecia działalności grupy Chocolate Spoon w klubie Harenda w Warszawie.
• Wydał pop/soulowy album, Cunning Diversion.
• Zaprojektował okładki płyt CD Greatest Hits Ascetic & Refugees of the Groove i Pool Cues Carole Steele.
• Zauczestniczył w sesjach do albumu Sumienie Tadeusza Nalepy.
• Dołączył do zespołu towarzyszącego Tadeusza Nalepy, jako organista rhythm'n'bluesowy (organy Hammond B3).
• Współpracował z Kasią Cerekwicką podczas koncertów w warszawskich klubach Labirynt, Babylon i Tango.
• Zaprojektował okładki płyt CD 26 Letters, 12 Notes Jacka Rosłona oraz Freedom Overspill i Heard Ya Missed Me, Well I'm Back! Ascetic & Refugees of the Groove.
• Zaprojektował osiem afiszy koncertowych dla grupy Ascetic & Refugees of the Groove.
• Zaprojektował i wykonał skład layoutów trzech publikacji oraz raportu rocznego dla firmy tłumaczeniowej Trzy Pomarańcze z Warszawy.
• Stał się stałym, cotygodniowym wykonawcą w warszawskich klubach Akwarium, Piekarnia, Lokomotywa, Remont, Babylon, Centralny Dom Qltury, Skarpa i Paragraf 51, jako lider formacji Ascetic & Refugees of the Groove.
• Wykonał projekt znaku logo oraz dwóch afiszy koncertowych dla jazzowo/funkowego big bandu Junction Seven.
• Zauczestniczył w sesjach do albumu 26 Letters, 12 Notes Jacka Rosłona, jako organista rhythm'n'bluesowy (organy Hammond B3), klawiszowiec, aranżer i współproducent.
• Rozpoczął pracę dla BNA/Cabbatis Records i sformował grupę Ascetic & Refugees of the Groove.
• Ukończył Prywatne Liceum Sztuk Plastycznych w Warszawie uzyskując dyplom i uprawnienia zawodowe w zawodzie Technik Plastyk w specjalności Wystawiennictwo.
• Zaprojektował okładki płyt CD Reunion grupy Piaseczyńska, Sprit of the Age Ascetica i Come Out and Dance! grupy Ascetic & Refugees of the Groove.
• Zaprojektował i wykonał skład pięciu publikacji oraz raportu rocznego dla firmy tłumaczeniowej Trzy Pomarańcze z Warszawy.
• Wydał album jazz/fusion, Spirit of the Age.
• W wieku 18 lat opublikował swoją pierwszą stronę internetową.
• Zaprojektował okładki płyt CD Earth & Heaven grupy Piaseczyńska oraz Indecent Exposure i Fragrant Fibre Ascetica.
• Zaprojektował znak logo i identyfikację wizualną dla studia nagraniowego Fort Bema z Warszawy.
• Zaprojektował znak logo i identyfikację wizualną dla nu-jazzowej formacji Piaseczyńska.
• Został nagrodzony stypendium i zauczestniczył w mistrzowskich warsztatach muzycznych 'Rockshop' Herbiego Flowersa w Dartington Hall w Wlk. Brytanii, pracując w ramach zajęć warsztatowych m.in. z takimi artystami, jak Derek Austin, Malcolm Mortimore, Herbie Flowers, Big Jim Sullivan, Mike Piggott, Mike Hatchard, George Ricci, Samy Bishai, Viktor Obsust, Steve Winwood, Jim Capaldi i The Funkateers.
• Ukończył Szkołę Muzyczną II st. "Missio Musica" przy Chrześcijańskim Stowarzyszeniu Muzyków w Warszawie.
• Zaprojektował i wykonał skład sześciu wykresów i layoutów czterech publikacji dla firmy tłumaczeniowej Trzy Pomarańcze z Warszawy.
• Rozpoczął pracę dla firmy tłumaczeniowej Trzy Pomarańcze z Warszawy.
• Założył nu-jazzową formację Piaseczyńska.
• Wydał dwa albumy jazz/fusion, Indecent Exposure i Fragrant Fibre.
• Zaprojektował znak logo i identyfikację wizualną dla firmy Piękny Melanż/Natolin Records z Warszawy.
• Zaprojektował okładkę płyty CD Illadelph Halflife grupy Bugda/3Ha.
• Zaprojektował nagrodzony w szkolnym konkursie plakat promocyjny nieistniejącej już wytwórni Stax Records z Memphis, TN (w ramach nauki w Prywatnym Liceum Sztuk Plastycznych).
• Zaprojektował znak logo i pięć okładek płyt CD (Premier League, Thoroughfare Gap, Miłe Zmagania z Nauką Grania, Stills i Bellevue Sunrise) dla grupy Liga Przyzwoitości.
• Rozpoczął pracę dla firmy Piękny Melanż/Natolin Records i sformował Ligę Przyzwoitości, popularną warszawską formację rockową.
• Zaprojektował znak logo i identyfikację wizualną dla agencji PR Asperlund & Grenville z Warszawy.
• Zaprojektował znak logo i identyfikację wizualną dla firmy Antilles Records z Warszawy.
• Został saksofonistą Big Bandu Radia Jazz.
• Zaprojektował okładkę płyty CD Aura grupy Bugda/3Ha.
• Dostał swoje pierwsze zlecenie zaprojektowania znaku logo i identyfikacji wizualnej dla firmy Bluesville Music Publishing z Warszawy.
• Został członkiem Pięknego Melanżu - luźnego kolektywu muzycznego złożonego z kolegów z klasy i znajomych z osiedla.
• Został skrzypkiem sekcji pierwszych skrzypiec Orkiestry Symfonicznej Chrześcijańskiego Stowarzyszenia Muzyków w Warszawie.
• Zauczestniczył w swych pierwszych sesjach nagraniowych - z kolegą z klasy, gitarzystą Jackiem Rosłonem.
• Został skrzypkiem-solistą barokowego kwartetu kameralnego Mozarteum Camerata działającego przy polskiej YMCA.
• Rozpoczął naukę w Prywatnym Liceum Sztuk Plastycznych w Warszawie oraz w Szkole Muzycznej II st. "Missio Musica" przy Chrześcijańskim Stowarzyszeniu Muzyków w Warszawie.
• Ukończył z dyplomem Państwową Szkołę Muzyczną nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie.
• Jako członek zespołu Jaromiry był wykonawcą podczas XXII Volkstanzfestival w Balingen, Niemcy.
• Jako członek zespołu Jaromiry był wykonawcą podczas Międzynarodowego Festiwalu Folkloru w Zielonej Górze.
• Jako członek zespołu Jaromiry był wykonawcą podczas Festival of Cultures w Friedrichshafen, Niemcy.
• Został skrzypkiem-solistą młodzieżowego kwartetu kameralnego działającego przy Parafii Św. Trójcy Kościoła Ewangelicko-Augsburskiego (luterańskiego) w Warszawie.
• Został skrzypkiem-solistą kapeli Zespołu Tańca Ludowego "Jaromiry" działającego w Domu Sztuki na warszawskim Ursynowie.
• Rozpoczął naukę w klasie skrzypiec i fortepianu Państwowej Podstawowej Szkoły Muzycznej nr 3 im. Grażyny Bacewicz w Warszawie.
• Urodził się w Warszawie.
Tadek oferuje atrakcyjne wizualnie i efektywne ekonomicznie projekty graficzne, w tym:
• Projekty znaków logo i logotypów
• Projekty identyfikacji wizualnej
• Projekty akcydensów (papiery firmowe, wizytówki, vCards, itp.)
• Definiowanie gam kolorystycznych
• Kreacja artystyczna/"Burza mózgów"
• Konsultacje wizerunkowe
• Okładki płyt CD/DVD
• Okładki książek
• Skład i layout publikacji
• Broszury
• Materiały promocyjne (prospekty, foldery, katalogi, itp.)
• Ulotki reklamowe
• Plakaty
• Raporty roczne
• Zaproszenia ślubne
• Menu/karty dań
• Opakowania produktów
• Projektowanie szablonów stron internetowych
• Projektowanie interfejsów użytkownika
• Kompleksowa budowa serwisów i sklepów internetowych
• Projektowanie ikon
• Projektowanie bannerów reklamowych
• Architektura informacji
• Portret
• Architektura
• Martwa natura
• Fotografia reklamowa i katalogowa
• Fotografia produktowa
• Fotografia korporacyjna
• Kierownictwo kreatywne
• Copywriting
• Redesign - unowocześnienie wizerunku
dając swym klientom satysfakcję, na którą zasługują.
ABAT Poligrafia i Reklama • Akademia Dialogu między Kulturami i Cywilizacjami • Antilles Records • Asperlund & Grenville • Balkan Sevdah • Balt-Tur • Bluesville Music Publishing • BNA/Cabbatis Records • Bugda/3Ha • Cairo 360 • Chłodny Tata • europaproperty.com • EUROSAI Working Group on Environmental Auditing [Grupa Robocza Kontroli Ochrony Środowiska EUROSAI] • Flamand Karwia • Fort Bema Recording Plant • Frith Street Gallery • GOSK Automotive • Grupa Verde Wydawnictwo & Szkolenia • INTOSAI • Junction Seven • Kancelaria Prawa Morskiego i Cywilnego Bartosz Biechowski • Łazienki Królewskie • Margo Assistance • Najwyz˙sza Izba Kontroli (NIK) • Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Signum • Panasonic Mobile (UK) Ltd. • Piękny Melanż/Natolin Records • Polska Rada Azji i Pacyfiku • Pracownia Dobrych Rozwia?zan´ • Sideway Nature World of Motorsports • Sony Ericsson Mobile (UK) Ltd. • Trusted Information Consulting • Trzy Pomarańcze • ViaModa Industrial • Warszawskie Centrum Kształcenia Podyplomowego Pegasos
• "Without doubt an exceptional body of work. Tadek clearly possesses a massive skills range and creative flare. I will ensure his name is passed on. Well done and keep up the exceptional talent!" - David Comiskey, Brownstone Design, Cambridge, UK, 07/2013
• "Excellent creative work!" - Rob Chenery, We Are Tourist, London, UK, 07/2013
• "I do like your design, it's lovely!" - Gemma Germains, Well Made Studio, London, UK, 07/2013
• "A lovely portfolio of work. Congratulations!" - Michael Smith, Cogdesign Creative Agency, London, UK, 07/2013
• "We like the look of your work!" - Pam Phillips, Warren Creative, West Sussex, UK, 07/2013
• "A very impressive portfolio!" - Anne Marie Curtis, Talking Mongoose, Isle of Man, 08/2013
• "I really like your work!" - Simon Vikström, 247 Creating Agency, Stockholm, Sweden, 09/2013
• "Jestem pod ogromnym wrażeniem efektu tylko 24-godzinnej pracy! Pan Tadeusz od razu trafił w moje oczekiwania w dziesiątkę, dlatego wiem, że kolejne projekty identyfikacji wizualnej mojej firmy nie są potrzebne. Z drugiej strony, najchętniej zaakceptowałabym wszystkie warianty przedstawionych propozycji! Poproszę zatem o jeszcze jeden dzień do namysłu!" - Ewa Tenczyńska, Pracownia Dobrych Rozwiązań, Warszawa, 02/2008
• "Otrzymałam na czas, obejrzałam i uważam, że jest super. Projekty logo, papieru firmowego, broszur i strony internetowej bardzo mi się podobają. Tak trzymać!" - Magdalena Kawecka, Grupa Verde Wydawnictwo & Szkolenia, Warszawa, 08/2007
• "Ta płyta ["Sumienie" Tadeusza Nalepy] to również udany debiut nowej twarzy w zespole, grającego na organach Hammonda Tadeusza Pękacza. To bardzo dobry nabytek!" - Mariusz Szalbierz, Twój Blues, 01/2002